Кейс-метод як умова реалізації компетентнісного підходу в процесі вивчення курсу інформатики у 8 класі

Анотація досвіду.

ВСТУП

1.     Актуальність теми

2.     Науково-понятійний апарат

ОСНОВНА ЧАСТИНА

1.     Теоретична база

2.     Науково-теоретичне обґрунтування та методи роботи

      2.1.          Етап підготовки кейсу

      2.2.          Етап роботи з кейсом на уроці

      2.3.          Оцінювання результатів

      2.4.          Наявні результати

ВИСНОВКИ.

РЕКОМЕНДАЦІЇ

БІБЛІОГРАФІЯ

      Нормативні документи

      Навчально-методична література

       Інтернет-ресурси

ДОДАТКИ

Додаток 1.    Формула нової школи

Додаток 2.    Десять ключових компетентностей нової української школи

Додаток 3.    Розробки уроків

Додаток 3.1.   Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо- та відеофрагментів

Додаток 3.2.   Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів. Налаштування часових параметрів

Додаток 3.3.   Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті

Додаток 4.    Структура уроку з використанням технології case study

Додаток 5.    Ділова гра «Медіаграмотність»

Додаток 6.    Публікації в мережі Інтернет

Додаток 7.    Підвищення фахової майстерності

Додаток 8.  Досягнення